tailand - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu tailand - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu

tailand

Door: riek en berrie

19 Juni 2013 | Indonesië, Bali

Beste
Hier een bericht uit het verre warme bangkok.
We gingen van het vliegveld, 38graden naar ons eerste hotel in bangkok.
Dat ziet prima uit, naar de kamer gegaan even op gefristen toen met de groep naar de hoogste toren van bangkok gegaan ( 370 meter).
Daar ook gegeten, het was een belevenis geweldig nasi bami loempias enz spekkie naar mijn bekkie
Terug naar hotel, met de hele groep koffie gedronken.
S'avonds een boottocht over de rivier gemaakt, daarna op de boot een lopend bufet het was weer geweldig.
Dag 2 moesten we om 8 uur vertrekken richting gouden boeda, een paleis van de koning en een tempel.
Weer met de boot, lang krottewijken erg intresant
Na de lunch (nasi bami enz) een wandeling door chaina tauwn , vanavond gaan we met de groep eten in het hotel
(Hele leuke groep)dan vroeg naar bed want morgen gaan we fietsen.
Groetjes riek en berrie

• 19 Juni 2013 - 12:28

Henk Wolf:

Hallo Berry en Riek

Fijn dat reis en alles goed is verlopen.
    Geniet er van, dat is jullie gegund.
    Pas op met eten (geintje), straks kun je geen chinees meer zien!

Groeten
    Henk & Reina

• 19 Juni 2013 - 16:46

Aart En Bea:

hallo Haasjes,
    Fijn dat het tot zover naar wens gaat. Jullie zien ook nu weer allemaal bijzondere dingen. En is de natuur daar ook mooi? Gelukkighoudenjullie van het eten daar. Lijkt mij ook heerlijk. Geniet er maar fijn van. En fietsen daar, ik ben benieuwd hoe dat is gegaan.
    Veel liefs van a en b vanuit een warm en gisteren ook zonnig zuid Frankrijk. Was 38 gr en nu gelukkig 24 gr. Doei!

• 19 Juni 2013 - 17:42

Monique:

Hey hallo wereldreizigers,

Fijn, dat jullie goed zijn aangekomen ! We hopen dat jullie veel plezier hebben en genieten van alle mooie dingen !!
    Hoop dat ze daar fietsen hebben met zijwielen !? Er gaat nog weleens iets mis bij jullie....te scherpe bochten enzo.....:-D
    Veel plezier en tot later !
    Groetjes.....

• 20 Juni 2013 - 20:26

Anita:

Hallo Berrie en Riek

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen
    Wat een stad Bangkok he
    Lees weer bekende dingen erg leuk , zie het zo weer voor me, eten in de Baiyoke Tower heerlijk.

groetjes
    Anita