thailand - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu thailand - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu

Door: riek en berrie

06 Juli 2013 | Indonesië, Bali

Hallo allemaal
Nog even een berichtje uit het warme Hua_Hin.
We hebben het goed naar onze zin, alleen maar luieren aan het zwem bad ook fijn naar al die exursies.
Gisteren is de ploeg weer bij elkaar gekomen, en hebben ,weer met z`n allen gegeten bere gezellig.
Wij moesten afscheid nemen, want we zijn de enigste die langer blijven ( niet erg hoor).
Wij worden dinsdag avond om19.30 op gehaald, en vliegen om 2.15 uur en zijn nu aan het aftellen (jammer).
Even een berichtje voor anita , je vroeg waar als het hilton hotel stond .
Het staat 3 uur van Bangkok in de plaats Hua Hin je mag hopen dat je het zelfde hotel hebt het is geweldig.
Groetjes riek en berrie

• 06 Juli 2013 - 12:47

Corrie:

Hallo Riek & Berrie,
    Zo te zien en te horen gaan jullie je die laatste dagen wel vermaken lekker luieren en genieten van het mooie weer, ja hier is de zomer ook weer begonnen, de komende dagen zal ons land opwarmen,
    met een beetje geluk duurt het nog tot dat jullie weer thuis zijn..
    De Kermis in Best is gisteren van start gegaan, maar ik heb daar niks meer mee te veel voor gebeurt.
    Vanavond ben ik uitgenodigd bij Marjan Eric & Dyleen voor een B. B. Q Vrijdag hebben ze bij mij gegeten,
    en daarna met Dyleen naar de kermis, die is daar helemaal zot van, Paul zou daar van genieten, dus nu doe ik dat maar.
    Lieve luitjes ik wens jullie nog fijne dagen een onwijs goede terugreis een goede vlucht en een behouden thuiskomst....geniet van alles !!! gr Corrie