rondreis vietnam - Reisverslag uit Wezep, Nederland van berrieenriek - WaarBenJij.nu rondreis vietnam - Reisverslag uit Wezep, Nederland van berrieenriek - WaarBenJij.nu

Door: berrieenriek

15 Juni 2015 | Nederland, Wezep

Hallo allemaal
Na drie dagen Hoi An zijn we vanmorgen weer vertrokken richting Na Trans.
Hoi An was een leuk stadje,savond was het er heel druk met veel eten en kraampjes.
S,morgens om 7 uur vertrekken en rijden eerst naar Qui-Nhon een mooi plaatsje met een mooie baai.
Daarna gaan we een bezoek brengen aan het plaatsje Mylai, daar hebben de Amerikanen het hele dorp met de grond gelijk gemaakt en alle mensen dood geschoten.
We kregen daar nog een documenteren te zien die gemaakt was Door brandpunt die met een Amerikaanse soldaat daar naar toe is geweest.
Wat een ellende was dat.
Onder weg nog verschillende andere dingen gezien boten bouwen mooie rijstvelden rietmatten maken, het was weer een mooie reis
Toen naar het hotel,en vanavond een buffet bah wat een leven.
Groetjes riek en berrie

• 15 Juni 2015 - 17:16

Anita:

Hallo reizigers

Leuk je verhaaltje weer te lezen , zo te lezen vinden jullie het ook een indrukwekkende reis tot nu toe.
    Mooi land , vriendelijke mensen , heerlijk eten en een verschrikkelijk verleden wat veel indruk maakt.
    Nha Trang is ook heel mooi , als goed is kan je daar in die ronde rieten bootjes
    Geniet nog van deze bijzondere reis

groetjes de buurtjes