rondreis vietnam - Reisverslag uit Wezep, Nederland van berrieenriek - WaarBenJij.nu rondreis vietnam - Reisverslag uit Wezep, Nederland van berrieenriek - WaarBenJij.nu

Door: berrieenriek

20 Juni 2015 | Nederland, Wezep

Hallo allemaal
Vandaag hebben een tour Door Saigon gemaakt,toen zijn we naar de CuChi tunnels geweest.
Indruk wekken was dat,wat een kleine gangetjes we mochten 200meter er Door heen kruipen de meesten durven dat niet,ik ben er wel in gegaan met en paar anderen je moest op je knieën kruipen zo klein was het.
Toen zijn we naar de plaats geweest waar dat verbrande meisje van die beroemde foto woonde.
We hebben bij die familie een grote kop soep gegeten.
Terug naar Saigon naar het oorlog museum, wat een ellende hebben die Amerikanen daar aan gericht.
Morgen zijn we vrij om zelf wat te doen in Saigon, er is elke dag een grote markt dus genoeg te zien.
Vanavond gaan we met nog met een stel uit Amsterdam uit eten.
Groetjes riek en berrie

• 20 Juni 2015 - 17:00

Aart En Bea:

hallo lieve luitjes,
    wat hebben jullie weer indrukwekkende dingen gezien. We zien het al zo voor ons dat Berrie door de loopgraven kruipt. Nog een fijne tijd gewenst en geniet ervan samen. Liefs van Aart en Bea uit het mooie stadje Brantome.

• 20 Juni 2015 - 20:28

Henk En Reina:

Heel fijn dat jullie het daar zo fijn hebben, geniet er van! En kom gezond weer thuis. Groeten Henk En Reina van uit de camping in Heino