tailand - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu tailand - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu

tailand

Door: riek en berrie

20 Juni 2013 | Indonesië, Bali

Hallo allemaal
Vandaag hebben een fietstocht door bangkok gemaakt.
Met 20 mensen achter elkaar door kleine straatjes en achterbuurten, het was een geweldige ervaring.
De fietsen konden we huren bij co van kessel dat is een nederlander die dat daar opgezet heeft.
Iedereen een goede fiets en karre maar, 4 mensen mee die de weg heel goed kenden het was prachtig.
Vanavond gaan we eerst samen eten en daarna gaan we naar een show toe.
Morgen gaan we weg uit bangkok., dan gaan we naar de rivier de kwai waar ze een spoorlijn aangelegd hebben en dan maar het volgede hotel.
Ik heb nog geen fotos, maar die krijgen jullie nog wel.
Het internet is niet zo best hier.
Groetjes riek enberrie

• 20 Juni 2013 - 19:32

Corrie:

Het is nog net geen tour de France,20 deelnemers is iets te weinig maar het lijkt mij wel eenleuke ervaring om te fietsen in Bangkok dat kunnen maar weinig inwoners van Wezep zeggen
    jullie hebben het gedaan.
    Geniet van alles groetjes van uit Best.....Corrie

• 20 Juni 2013 - 20:47

Anita:

Goed om te lezen dat de fietstocht door Bangkok geweldig is, staat ook op mijn lijstje voor september.
    De moeite waard dus.
    Nou Berrie waren het mooie dames op de show hahahaha
    Jullie hotel is dat het drijvende Jungle hotel - River Kwai Jungle Rafts Hotel ?
    Hebben jullie de treinrit nog over de Birma spoorlijn gedaan ? Erg indrukwekkend allemaal he helemaal als je daar die foto`s en filmpjes ook hebt gezien.
    Ben benieuwd naar de foto`s

Groetjes en geniet er lekker van
    Anita