thailand - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu thailand - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu

Door: riek en berrie

25 Juni 2013 | Indonesië, Bali

Hallo allemaal
Naar het ontbijt van morgen om 9.00 uur zijn we vertrokken met de toektoek dat was een verrassing voor ons.
Het was heel leuk, we gingen van het hotel op weg naar de eerste stop naar een school
Dat gaat er heel anders dan bij ons.
We hebben onze knuffels en boekjes kleurboekjes pootloden en bellenblazen uit gedeeld, wat waren ze blij.
Vandaar uit gingen wij naar een oud thaihs huis van 100 jaar .
We mochten binnen kijken hoe die mensen daar leven, wat hebben wij het dan goed.
Verder gegaan naar een meubelfabriek , waar ze kasten en stoelen tafels maakten wat een hitte om daar te werken.
Ook hebben wij een hannen fokkerij bezocht .
Na de luns nog weer een tempel bekeken , aan het eind van de tocht met zn allen ijskoffie gedronken teru naar het hotel en snel het zwembad in om af te koelen heerlijk
Morgen gaan we naar de volgende bestemming .
Tot morgen riek en berrie

• 25 Juni 2013 - 16:33

Corrie:

Hallo Luitjes,

Hebben jullie het warm?? ik lees dat het vocht gehalte 85% is en dat is zweten, dus vooral goed drinken,
    Ja, als je verre reizen maakt dan zie je wat er te koop is in de wereld, wij mopperen wel eens
    maar we mogen heel erg dankbaar zijn dat we hier geboren en getogen zijn de verzorgings staat mag dan wel duur zijn maar hier is alles goed geregeld en verzekerd.
    Dus geniet en probeer de wereld niet te veranderen.
    Zo, dat was het weer voor van daag lieve groetjes van uit Best

• 26 Juni 2013 - 15:06

Joke En Gerrit Mooi:

Hallo Riek en Berrie,

Net alle reisverslagen gelezen en de foto's gezien, klinkt goed en ziet er allemaal mooi uit.
    Geniet van de vakantie en de zon, ik doe nog even warme sokken aan.

Groeten van ons.