rondreis vietnam - Reisverslag uit Wezep, Nederland van berrieenriek - WaarBenJij.nu rondreis vietnam - Reisverslag uit Wezep, Nederland van berrieenriek - WaarBenJij.nu

Door: berrieenriek

17 Juni 2015 | Nederland, Wezep

Hallo allemaal
Van morgen 7.30 vertrokken op weg naar Pan Thiet/Mui Ne, wat een naam die dorpjes en steden.
Eerst een stadstour Door Na Trans ook en mooie stad,toen naar tempel van Cham,mooi maar voor mij hoef dat niet tempels genoeg gezien maar het zat in de reis.
Onderweg overal gestopt visverwerking fabriekje en bij de zoutwinning vis drogerij wat een stank.
Langs de zand duinen waar onze reisleider de trouwfoto's heeft gemaakt.
Hij woont hier 9km vandaan,verder naar het resort waar we 3 dagen blijven
Heel mooi aan de kust, en allemaal 2 huisjes aan elkaar en heel luxe.
Dus dan wordt weer genieten.
Groetjes riek en berrie

• 17 Juni 2015 - 22:30

Anita:

Hebben jullie ook het luxe hotel waar je buiten moet douchen en heeeeerlijk kunt eten
    Nou geniet dezer dagen in het hotel , als je hetzelfde hotel heb kan je ook lekker naar de Spa heerlijk gezicht behandeling

Zit net de foto`s even weer na te kijken , na dit hotel hebben wij toen de stop gehad waar de vissersbootjes aankomen , heel leuk om te zien maar gigantisch stinken. We zaten nog in de bus en de stank kwam je al tegemoet. En dat wanneer je net je ontbijt op hebt.
    Ben wel heel benieuwd of dit hetzelfde is waar jullie nu geweest zijn
    Nog even en jullie zijn al weer in Ho Chi Minh nog paar hele leuke dagen tegoed
    Cao Dai tempel echt schitterend niet te vergelijken met de andere tempels , hoop voor jullie dat er dan ook een dienst is
    Geniet nog lekker van deze geweldige reis

Groetjes
    Anita