java en bali - Reisverslag uit Wonosobo, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu java en bali - Reisverslag uit Wonosobo, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu

Door: berrie

08 Januari 2012 | Indonesië, Wonosobo

Hallo allemaal
Vandaag om vijf uur op een bewolkte dag,maar toch 30 graden.
Halfzeven vertrokken naar de oudste tempel van java.
Dat was boven op2200 meter ,daar was het wel koud.
Toen weer met kleine busjes door naar de vulkaan(wat een stank).
Vandaar uit naar een drie kleurenmeer,toen naar beneden en daar hebben we geluncht.
Toen zijn we naar de bodobodoer gegaan,wat een bouwwerk en wat een boeddha`s.
Daarna zijn we met paardekoetsjes naar de kampong gegaan, om te kijken hoe mensen daar binnen en buiten leven je kunt het je niet voorstellen.
Weer naar de bus op weg naar yogyakarta.
Daar blijven we twee dagen.
We hebben een hele leuke groep, en kunnen goed met elkaar opschieten
Groetjes riek en berrie

• 08 Januari 2012 - 17:25

Corrie.:

Goeden avond Berrie en Riek,
    dus jullie hadden weer een drukke dag
    met veel bezichtingen vooral bodobodoer door mensen handen gemaakt zeer indruk wekkend,ook het leven in de kampong,ik denk dat je dan pas beseft in wat voor luxe als wij leven,nu 2 dagen inyogyakarta,die verhalen ken ik nog van een oom die was voor militaire dienst in Indonesie,
    Ook zag ik jou weer aan het werk berrie,jij kunt het niet laten,of wil jij ook daar ontdekt worden,maar het levert mooie plaatjes op,
    ik had vandaag een baaldag heb mij niet aan gekleed,en vanmiddag lekker schaatsen gekeken,Wij hebben weer een europee,s kampioen bij de mannen 1 Sven Kramer 2 Jan Blokhuijsen 3 de noor Bokko.
    Bij de dames 1 Sablikova 2Pechstein
    3 Irene Wust.
    zo ik zal niet de enige zijn die dit laten weten,ik hoop wel dat jullie de reactie,s ontvangen.
    Ook fijn dat jullie een leuke groep met reisgenoten hebben,dat moet de uitval goed maken,maar dit soort reizen,worden alleen gemaakt door mensen die echt geintereseerd zijn,
    Ik wens jullie nog fijne dagen,lieve groetjes vanuit Best.....

• 08 Januari 2012 - 20:43

Monique:

Hey hallo daar!

Wat een andere wereld daar!
    Heel mooi om te zien. Voor ons zijn het prachtige plaatjes uit een tijdschrift.
    Ongelooflijk dat jullie dit live beleven!
    Elke dag zijn we weer nieuwsgierig wat jullie allemaal meemaken.
    Geniet er van en maak veel mooie plaatjes en verhalen van jullie reis!

Groetjes en een kus van ons allemaal.
    Laterrr!

• 08 Januari 2012 - 21:11

Ingrid En Gert:

Wat leuk jullie reisverslagen te lezen. Volgens mij hebben jullie een hele goede keus gemaakt om zo'n verre reis te maken. Wat een belevenis.... Grappig om te zien dat ik heel veel beelden herken van de andere wereldreiziger van de Lavendelboulevard Anita. Wel pittig dat je er elke dag zo vroeg uit moet, maar straks thuis heb je genoeg tijd om weer uit te rusten moet je maar denken. Fijn ook om te lezen dat jullie een leuke groep hebben, dat is ook heel belangrijk. Nou geniet maar lekker van alles wat jullie beleven.
    Groetjes Ingrid en Gert