java en bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu java en bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu

java en bali

Door: berrie

Blijf op de hoogte en volg

16 Januari 2012 | Indonesië, Bali

Hallo beste mensen
Vanmorgen lekker uit geslapen, ontbeten om gekleed en toen naar het zwembad en de zee.
Heerlijk bij 34 graden, strand wandeling gemaakt, daarna lekker aan het zwembad gelegen.
Ik heb de jongens geholpen met vegen, ik was er snel klaar mee het was veels te warm.
Het is kwart voor zeven, en zitten nu aan de koffie (starbucks)
Na de koffie gaan we lekker eten,en dan naar een groot winkel centrum.
Dit is weer genoeg voor vandaag.
Groetjes riek en berrie

  • 16 Januari 2012 - 10:54

    Aart En Bea:

    Hallo vakantiegangers,
    Nou, geniet nog maar lekker van de rest van de luie vakantie. Gaan jullie nog fietsen of een excursie doen? Of is de hitte zodanig dat je luieren alleen al lekker vindt.
    Laat de bami en nasi nog lekker smaken en thuis misschien direct aan de aardappels met een gehaktbal?
    Heel veel plezier nog en tot volgende week.
    Liefs van Aart en Bea.

  • 16 Januari 2012 - 12:07

    Bea De Haas:

    jullie genieten met volle teugen!
    Nog heel veel plezier.

  • 16 Januari 2012 - 13:36

    Corrie.....:


    HALLO LUITJES,
    ZO TE ZIEN IS HET RUSTIGE GEDEELTE VAN JULLIE VAKANTIE AANGEBROKEN,NU MAKEN JULLIE METERS IN PLAATS VAN KILOMETERS,OOK DAAR IS ZO TE ZIEN OP DE FOTO,S NIETS MIS MEE.
    MET MIJ GAAT HET NAAR OMSTANDIG HEDEN WEL GOED,HET ZAL MIJN LOT WEL ZIJN DUS IK PROBEER HET MAAR WEER EEN PLAATSJE TE GEVEN,EN BLIJVEN LACHEN ZEI BAASIE.
    HEB EEN DRUK WEEKEND GEHAD MET VEEL BEZOEK,ZONDAG AVOND EEN FIKSE STROOMSTORING HEEL BEST TOT AAN SON ZAT IEDEREEN MEER DAN EEN UUR IN HET DONKER,OM 18.45 GING MIJN BEZOEK DE DEUR UIT,HAD GEEN ZIN MEER OM TE KOKEN,HEB MIJ GENESTELD OP DE BANK OM 20.00 U JOURNAAL KIJKEN EN DAN WILDE IK NAAR FRANS BOUWER KIJKEN,MAAR DAT WERD EEN DONKERE AVOND MET ALLEEN KAARS LICHT OOK DE TEL.DOET HET DAN NIET,GELUKKIG WAS MIJN ACCU VAN DE COMPUER VOL DUS MAAR EEN SPELLETJE PATIEANCE.
    OM 21.30 U WAS ALLES WEER OPGELOST.
    DAT IS WAT IK MEE MAAK HET IS VAN EEN ANDERE AARD ALS WAAR JULLIE MEE BEZIG ZIJN ER REST MIJ NIETS ANDERS DAN TE ZEGEEN GENIET NOG EEN PAAR DAGEN,EN IK VIND HET GEWELDIG JULLIE TE VOLGEN....
    LIEVE GROETJES CORRIE..

  • 16 Januari 2012 - 15:47

    Monique:

    Jullie zijn nu lekker aan het luieren, wat jullie dan ook wel weer verdiend hebben na zoveel gereisde kilometers!!
    Het zit er alweer bijna op, wij hopen voor jullie dat het de reis was van jullie leven.
    Geniet nog maar lekker een paar dagen en pa, dat bakkie Starbucks zal er wel in gaan,hè?

    Groetjes Jack, Monique en Kevin.

  • 16 Januari 2012 - 17:43

    Gerrit En Joke:

    Berrie, viel de prijs van de koffie te duur uit?? Wij zien dat er ook veel regen kan vallen. De foto's zien er heel mooi uit geniet er samen van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bali

Java en bali

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2012

java en bali

18 Januari 2012

java en bali

16 Januari 2012

java en bali

15 Januari 2012

java en bali

13 Januari 2012

java en bali

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 23054

Voorgaande reizen:

21 September 2017 - 11 Oktober 2017

sirlanka

04 Juni 2015 - 24 Juni 2015

rondreis vietnam

24 Februari 2014 - 18 Maart 2014

zuid-afrika

17 Juni 2013 - 10 Juli 2013

thailand

03 Januari 2012 - 21 Januari 2012

Java en bali

Landen bezocht: