java en bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu java en bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu

Door: berrie

13 Januari 2012 | Indonesië, Bali

Lieve mensen
Van morgen half vijf gewekt, wij zijn kwart over zes vertrokken naar Bali.
Het was een lange rit, half tien waren wij bij de boot aan gekomen om over testeken naar bali.
Horloges verzetten want het was weer een uur later.
Toen metdebus naarhet hotel het was een rit van drie uur, nu hebben we de verdere vacatier rusten blijven hier tot volgende week zaterdag.
Heel mooi hotel en het is bloed heet 32 graden
De hele reis was 1685 km.
Groetjes riek en berrie

• 13 Januari 2012 - 15:06

Monique:

Jullie maken heel wat kilometers met een temperatuur van 32 graden.
    Wel airco in de bus, denk ik toch?
    Maar Pa en Ma ,
    " liever nat van het zweet, dan nat van de regen!!"

Groetjes van ons.

• 13 Januari 2012 - 16:36

Jan:

Tik eens in google : de ultieme gids voor Bali, dan kan je lezen hoe grappig de Balinezen zijn!

• 13 Januari 2012 - 16:44

Anita:

Hoi Berrie en Riek

Zie dat jullie inmiddels op Bali zijn, en inderdaad het hotel is geweldig.
    Iets verder op zit een shoppingmall en hier kan je heeeeeeeeeeeerlijk een Strarbucks bakkie koffie drinken
    En als je nog wat wilt doen dan kan dit heerlijk op eigen tempo.
    Wij zijn toen zelf een dagje op pad geweest met gids.
    We zijn naar de rijstvelden geweest die op UNESCO wereldmonumentenlijst staan, zonsondergang van Tanah Lot erg mooi. Fietstocht door de dorpjes is ook leuk.
    Maar heeeeeeeeeeeerlijk luieren aan het strand en zwembad of lekker laten verwennen in de Spa is toch ook wel fijn na een trip van 1685 km.
    Nou geniet maar heerlijk op Bali en vooral van de temperatuur
    Hier is het wel wat frisser.

Groetjes
    Wouter, Ali en Anita

• 13 Januari 2012 - 16:50

Corrie.:

Hallo luitjes,
    terwijl wij ons hier voorbereiden op het weekend,en de voorspelling is een klein winters spelde prikje.
    genieten jullie van een warme vakantie.
    met veel uitstapjes veel bezichtingen !
    Is het wat jullie er van voorgesteld hadden?
    Ook het eten zal jullie wel bevallen !
    of verlang jij Berrie stiekem naar een hollands potje,mis jij de aardappels niet? geniet maar lekker van alles,want die verre reizen doet kan veel verhalen,maar dat komt wel als je weer thuis bent.
    Het is vrijdag avond heb net gegeten,en ga lekker even op de bank een dutje doen,even de dag onder breken dat moet van mijn specialist...
    Nog maals hele fijne dagen,en ik kijk iedere dag uit naar een mail van jullie uit een heel ver land,maar alles komt goed over !!!
    wat een mooi speelgoed die computer
    Lieve groetjes van uit Best ........