java en bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu java en bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu

Door: berrie

15 Januari 2012 | Indonesië, Bali

Hallo allemaa
Hier een berichtje uit het warme Bali
Het was vandaag bloedje heet, dus lekker aan het zwembad gelegen en hebben al een lekker kleurje gekregen.
Vanmiddag met z`n vieren naar de massage geweest, heerlijk weer fris en moenter.
Daarna zouden we gaan eten, maar dat kon direct want er kan een hoosbui en de straat stond helemaal blank
Toch moesten wij maar gaan, we liepen tot onze kuiten door het water maar ja het was ook wel weer leuk.
Lekker gegeten alweer een dag voorbij.
Groetjes riek en berrie.

• 15 Januari 2012 - 12:49

Klaas En Gerrie:

Het ziet er allemaal toppie uit, geniet er maar lekker van.
    Hou um stijf.
    Gr Gerrie en klaas

• 15 Januari 2012 - 18:39

CORRIE.:

DIT MOET JULLIE TOCH EEN ZWITSER-LEVEN GEVOEL GEVEN,WAT EEN LUXE EN DAN DIE TEMPERATUUR,MAAR DAT IS EEN COMPENSATIE VOOR JULLIE IN HET WATER GEVALLEN ZOMER VAKANTIE,JE WEET ALS HET DAAR REGENT IS HET ZO WEER VOORBIJ,EN JULLIE WAREN ER OP VOOR BEREID,WANT DIT IS HET REGEN SEIZOEN,DUS HET IS VAN VOOR BIJ GAANDE AARD.
    MAAR VERGETEN JULLIE AAN HET EINDE VAN DE WEEK NIET NAAR HUIS TE KOMEN?GENIET NOG EEN PAAR DAGEN,LIEVE GROETJES EN TOT MAILS
    GORRIE.......