java en bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu java en bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu

Door: berrie

18 Januari 2012 | Indonesië, Bali

Hallo allemaal
Vanmorgen tot 12 uur heerlijk aan het zwembad gelegen.
Daarna om gekleed om een 1uur in de bus te stappen.
Eerst gingen wij tempels kijken, en toen naar onze familie (aapjes) wat was dat mooi veel gelachen.
Daar een sarong gekocht, vandaar uit naar heilige tempel die midden in de zee stond.
Bij de tempel zons ondergang gekeken.
Morgen nog een dag lekker luieren,een lekker masage en de nagels laten doen.
Dan kunnen wij er weer met frisse moed tegen aan.
Vrijdag morgen koffers pakken, dan worden wij om halfeen op gehaald voor de grote thuis reis, ook weer leuk om jullie allemaal terug te zien
Tot ziens riek en berrie

• 18 Januari 2012 - 14:07

Corrie.:

Wat zullen jullie het koud hebben als je weer thuis bent,laat diegene die jullie ophalen maar warme jassen meebrengen.
    geniet nog lekker een paar dagen van de warmte en de luxe.
    de foto,s zijn mooi,en wat de familie betreft ze zien er nog goed uit,er was een vorm van herkenning en ze waren ook niet eenkennig,leuk om iedereeen weer eens terug te zien,
    luitjes geniet lekker en tot mails... Corrie.

• 18 Januari 2012 - 14:07

Corrie.:

geniet nog lekker een paar dagen van de warmte en de luxe.
    luitjes geniet lekker en tot mails... Corrie.

• 18 Januari 2012 - 16:33

Anita:

Hoi Berrie en Riek,

Zo kijk je uit naar deze reis en zo is het einde alweer bijna in zicht.
    Zo te lezen vermaken jullie je best daar op Bali.
    Wat zijn die mensen daar toch druk met die offertjes hé
    Ben heel benieuwd naar jullie verhalen als jullie weer thuis zijn.
    Maar aan de berichtjes en de foto`s te zien hebben jullie ook heel erg genoten van deze reis.
    Wens jullie een hele goede reis terug en zie jullie gauw in het koude Wezepcity.

Groetjes
    Anita en familie

• 18 Januari 2012 - 16:42

Jan:

Drink vooral geen Arak! Vorig jaar vier toeristen dood en drie voor altijd blind geworden omdat er antivriesmiddel in de arak zat. Die flessen worden nog steeds verkocht!

Google even DE ULTIEME GIDS VOOR BALI (die ook over andere Indonesische eilanden handelt) als je grappige en ook serieuze tips wil lezen (geheel GRATIS)

• 18 Januari 2012 - 18:40

Henk:

Ik wist niet dat er zo veel familie op dat eiland woonde........
    Mooie foto's, geniet er nog maar van!

Groeten uit Wezep (nat en koud)

Henk en Wim

• 18 Januari 2012 - 18:45

Klaas En Gerrie:

Ik wist wel dat je van de apen afstamp, en als je goed kijkt lijkt ie ook nog wat op je, Berrie.
    Het ziet er allemaal goed uit daar, erg mooi. Nog even genieten hoor, en een goede terugreis.
    Wij vertrekken vrijdag morgen, ze verwachten veel sneeuw op de heen reis, zitten we niet op te wachten.
    Kus Klaas en Gerri

• 18 Januari 2012 - 21:31

Monique:

Zo is het spannend om zo n grote verre reis te maken, en zo bereid je je alweer voor op de terugreis !
    Nog even genieten van alle luxe en verwennerij.
    Tot snel !!!

• 19 Januari 2012 - 18:48

hallo Berrie en Riek,
    Het einde van jullie verre reis waar jullie zo lang naar uitkeken is voorbij.
    er rest mij jullie een goede terug reis te wensen en een behouden thuiskomst.
    de verhalen houd ik te goed ,.
    veel leifs Corrie en de kinderen...