java en bali - Reisverslag uit Batu, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu java en bali - Reisverslag uit Batu, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu

Door: berrie

10 Januari 2012 | Indonesië, Batu

Van ons uit gedemorgen allemaal (32 graden)
Wij moesten om vijf uur op,eest ontbijten daarna naar de bus.
De bus bracht ons naar trein van joyjakarta naar batu, datduurde zes uur daar stond de bus ons op te wachten en toen nog 3 uur reizen.
Daar wachte ons een prachtig hotel.
Daar blijven we 2 dagen, en dan gaan we weer verder.
De reis ging door de bergen, een hoogte van 2000 meter het was weer mooi.
Veel liefs riek en berrie

• 10 Januari 2012 - 11:11

Monique:

Hey wereldreizigers,

Wat een vervelend leven hebben jullie zeg!
    Lekkere temperatuur, luxe hotels, de bami en de nasi worden jullie voorgeschoteld! BAH..... Wat een vervelend leven!
    HaHaHa ...... Geniet er maar lekker van!

Groetjes en een dikke pakkerd!!

• 10 Januari 2012 - 13:46

Corrie:

Hallo Vliegende Hollanders,
    Gisteren was het stil aan de overkant,maar nu begrijp ik waarom,jullie zijn verkast,en daar zaten veel reis uren in,maar jullie zien wel veel.
    Wat een luxe hotelkamer en wat een mooi sanitair geniet er lekker van,
    Hier alles rustig en wat de temp. betreft het lijkt wel voorjaar 10 gr.
    de bolletjes komen al uit de grond en de winter is nog ver weg.
    Vanmorgen gesport en aqaujoggen dus vanmiddag hou ik siesta,zo dat was het weer,en ik kijk weer uit naar het volgende mailtje want ik vind het kei leuk en ik stuur het ook door aan Marjan,de groetjes van ons allemaal en ik wens jullie nog fijne dagen...Corrie.

• 10 Januari 2012 - 15:49

Anita:

Hallo reizigers,

Ik beleef de reis weer helemaal met jullie mee, zo leuk om dit allemaal te lezen en foto`s te bekijken.
    Kijken jullie s morgens ook eerst of er al reactie`s uit Nederland zijn ?
    Dat deed ik ook altijd hahaha
    Ben wel benieuwd of jullie vanacht nog naar de Bromo zijn geweest.
    Nog even en jullie zitten op Bali, dit is ook weer heel anders.
    Maar oooh zo mooi.
    Geniet nog van deze prachtige reis

Groetjes
    Anita

• 10 Januari 2012 - 19:35

Aart En Bea:

Hallo reizigers, eindelijk kunnen jullie een beetje uitrusten van de prachtige reis. Jullie raken straks thuis vast niet uitgepraat van wat jullie allemaal hebben gezien en meegemaakt. Gaan jullie de nachtelijke excursie nog doen? Maar dan moet de vulkaan wel rustig blijven.
    Nog heel veel plezier en geniet er van.