java en bali - Reisverslag uit Batu, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu java en bali - Reisverslag uit Batu, Indonesië van berrieenriek - WaarBenJij.nu

Door: berrie

11 Januari 2012 | Indonesië, Batu

Hallo allemaal
Hier een klein berichtje uit Batu
Vandaag lekker uitgeslapen, we zijn niet naar de
BROMO gegaan. Want dan werden wij om halfeen gewekt dat vonden we naar z`n lange reis tevroeg.
Dus lekker uit geslapen, ontbeten en toen naar Batu
Gelopen daar even de stad bekeken en met het busje terug.
Vanmiddag aan het zwembad gelegen, en vanavond een gezamelijk diner bami nasi en kip
Morgen gaan weer de bus in naar het volgende hotel
Dat horen we vanavond hoe vroeg we vertrekken.
Groetjes aan iedereen riek en berrie

• 11 Januari 2012 - 11:08

Corrie:

gisteren mail contact gehad met Monique,die vind net als ik dat jullie een rot leven hebben !!!!!
    Nee hoor zij gunt het jullie van harte dat je deze reis maakt,dat doe je een keer in je leven,en nu jullie nog samen zijn moet je er van genieten,maar het is wel leuk dat wij jullie op de voet kunnen volgen,dus een rustdag in gelast, hee verstandig,even relaxen lekker genieten van het mooie hotel met zijn accomodatie lekker zwemmen
    zo te zien in een prive bad !!!
    mooie foto,s en ik zie dat jullie het goed naar de zin hebben geniet lekker en verder nog hele fijne dagen toegewenst groetjes Corrie....

• 11 Januari 2012 - 13:40

Monique:

Heel verstandig om het een dagje rustig aan te doen!
    Even lekker op adem komen, dan kunnen jullie weer fris en fruitig aan de volgende trip beginnen.
    Groetjes van ons allemaal.

• 13 Januari 2012 - 14:53

Joke En Gerrit:

je kunt wel zien dat jullie de rijkste van de familie zijn, grote reizen maken en wij hier maar in dit koude kikker land.
    Maar het is jullie gegund. Het ziet er fantastisch uit.volgens mij maken jullie heel wat over uren even als de wekker, dit zijn geen tijden voor een vutter.
    Een mooie belevenis voor jullie en geniet van elke minuut.
    Hele mooie foto's en leuk om te volgen.
    Kon niet eerder reageren want ben net terug van de EK in Budapest.
    Groeten en dikke tuk van Joke en Gerrit